Bliżej Śląska, bliżej Twoich spraw

Jakie meble będą odpowiednie do małego biura?

Dodano: , źródło: Artykuł sponsorowany/Materiały dostarczone przez zleceniodawcę

Małe biuro to duże wyzwanie jeżeli chodzi o aranżację i zakup mebli biurowych. Gdy dysponujemy mocno ograniczoną powierzchnią, nie możemy pozwolić sobie na popełnienie błędów. Ekspert z salonu mebli biurowych z Katowic radzi, żeby do małego biura wybierać początkowo tylko najpotrzebniejsze meble, a w miarę konieczności dokupować kolejne. Warto jest również postawić na najwyższą jakość? Podpowiada Firma NoNameOffice z Katowic

Bez jakich mebli nie możemy się obyć w małym biurze?

Każdy z nas ma inne potrzeby, dlatego powinniśmy zadać sobie pytanie czego my potrzebujemy w małym biurze. Ekspert z salonu mebli biurowych z Katowic podkreśla, że zazwyczaj trudno jest się obyć bez takich mebli jak biurka i krzesła lub fotele. Potrzebujemy także szaf lub szafek na przechowywanie niezbędnej dokumentacji.
W przypadku małych biur musimy zwracać uwagę nie tylko na to, żeby wszystkie meble się w nich zmieściły, ale też żebyśmy mogli się swobodnie poruszać (niedopuszczalne jest, żebyśmy potykali się o meble).

Jakie biurko wybrać do małego biura?

W małym biurze sprawdzi się wiele typów biurek. Zakup zależy między innymi od tego jaką powierzchnię mamy do dyspozycji. Jednocześnie biurko musi być na tyle duże, żebyśmy mogli zmieścić na nim jednocześnie komputer, jak i wszystkie dokumenty niezbędne do wykonywania zawodowych obowiązków. Dodatkowo pod biurkiem musi być wystarczająco dużo miejsca, żebyśmy mogli swobodnie ułożyć nogi.

Część przedsiębiorców decyduje się na zakup biurka narożnego, dzięki któremu mogą dobrze wykorzystać przestrzeń biurową. Jeżeli posiadamy dużo dokumentów i drobnych akcesoriów, a nie chcemy, żeby nasze biuro wydawało się zagracone – pomyślmy o biurkach z szufladami. Do przechowywania cennych przedmiotów najlepiej sprawdzą się biurka z szufladami zamykanymi na klucz. Alternatywą dla biurka z szufladami jest biurko ze specjalną szafeczką na kółkach, którą można w razie potrzeby przesuwać. W biurach, gdzie pracuje więcej osób bardzo dobrze sprawdzą się podwójne biurka. Pozwalają one zaoszczędzić dużo miejsca, a dodatkowo ułatwiają pracę grupową.

Zdarza się, że pracujemy głównie przed komputerem i nie trzymamy na biurku dokumentów. W takiej sytuacji bardzo wygodną opcją może okazać się biurko z regulowaną wysokością.

Gdzie przechowywać dokumenty?

Do przechowywania teczek z dokumentami możemy wykorzystać regał zamknięty lub regał półotwarty. Regał zamknięty sprawdzi się w przypadku, gdy przechowujemy przedmioty nie posiadających żadnych walorów dekoracyjnych. Jeżeli posiadamy dodatkowo liczne książki, czasopisma i inne przedmioty, które chcielibyśmy wyeksponować, dobrym wyborem będzie zakup regału półotwartego. Taki mebel jest nie tylko praktyczny, ale sprawia też, że nasze biuro wygląda bardziej profesjonalnie.

Ekspert z salonu mebli biurowych w Katowicach: ergonomiczne krzesło do biura

Zdaniem eksperta z salonu mebli biurowych z Katowic komfortowa praca siedząca jest niemożliwa bez dobrze wyprofilowanego krzesła lub fotela biurowego. Jeżeli kupujemy krzesło, z którego docelowo ma korzystać więcej niż jedna osoba – koniecznie zadbajmy o to, żeby posiadało ono regulację wysokości, kąta nachylenia oparcia i głębokości siedziska.

Strefa wypoczynkowa

Jeżeli mamy nieco więcej miejsca, możemy zorganizować w biurze niewielką strefę wypoczynkową. Warto umieścić w niej stolik kawowy, a także wygodne pufy lub fotele.

Oświetlenie w małym biurze

Jeżeli zależy nam, żeby nasze biuro spełniało swoje zadania, musimy zadbać o zainstalowanie w nim odpowiedniego oświetlenia. Postawmy na więcej niż jedno źródło światła. Oprócz oświetlenia górnego potrzebujemy lampek przy każdym biurku, a także lamp bocznych.

Ładowanie Rozmowy