Kwarantanna i ograniczenia wpłynęły niemal na każdą branżę. Brak możliwości sprzedaży bezpośredniej to spore wyzwanie. Ale mamy na rozwiązanie! Poznaj 5 najlepszych sposobów komunikacji zdalnej z klientami.
1.MAILING / NEWSLETTER
Czyli dokładnie to, co teraz masz przed sobą. Mailing to korespondencja za pomocą maila, do wybranej bazy odbiorców. Mogą to być Twoi stali klienci (jeśli posiadasz taką bazę), albo zupełnie nowa grupa odbiorców z wykupionej listy maili. Nie masz ograniczenia znaków, możesz dodać zdjęcia i grafiki oraz mierzyć wszystkie najważniejsze parametry, jak odbiorców, otwarcia i przejścia z maila do witryny / konwersji.
2. KAMPANIA SMS
Czy wiesz, że otwieralność wiadomości SMS sięga 98%? Z tego doskonałego kanału komunikacyjnego korzystają najwięksi, w tym: urzędy miast, sieci Biedronka, Lidl, Rossmann, CCC. Krótka wiadomość dostarczona bezpośrednio na telefon to idealne rozwiązanie, kiedy chcesz przekazać klientom coś ważnego.
3. MESSENGER / CZAT
Dzięki wdrożeniu czata do strony www, możesz na bieżąco komunikować się ze swoimi klientami. Dodatkowo, jeśli skorzystasz z modułu Messengera, możesz skonfigurować automatyczne odpowiedzi czy nawet całe kroki w automatycznej konwersacji z klientem.
4. WPIS W WIZYTÓWCE GOOGLE
Wykorzystaj wpisy w swojej wizytówce Google Moja Firma i poinformuj klientów nie tylko o zmianach, ale także o nowych produktach, wydarzeniach czy promocjach. Wpisy wyświetlą się przy Twojej wizytówce na komputerach i w urządzeniach mobilnych.
5. LOKALNE PORTALE MIEJSKIE
Pokaż się lokalnie! Wykorzystaj nasze lokalne portale miejskie sieci silesia.info.pl do wyróżnienia swojej firmy. Możesz wybrać banery, logolinki czy prezentację rozszerzoną firmy i poinformować swoich klientów o zmianach, np. uruchomieniu opcji dowozu, płatności online czy zmianie godzin pracy.