Bliżej Śląska, bliżej Twoich spraw

W jaki sposób dotrzeć do klientów zamkniętych w domu

Dodano:

Kwarantanna i ograniczenia wpłynęły niemal na każdą branżę. Brak możliwości sprzedaży bezpośredniej to spore wyzwanie. Ale mamy na rozwiązanie! Poznaj 5 najlepszych sposobów komunikacji zdalnej z klientami.

 

1.MAILING / NEWSLETTER

 

Czyli dokładnie to, co teraz masz przed sobą. Mailing to korespondencja za pomocą maila, do wybranej bazy odbiorców. Mogą to być Twoi stali klienci (jeśli posiadasz taką bazę), albo zupełnie nowa grupa odbiorców z wykupionej listy maili. Nie masz ograniczenia znaków, możesz dodać zdjęcia i grafiki oraz mierzyć wszystkie najważniejsze parametry, jak odbiorców, otwarcia i przejścia z maila do witryny / konwersji.

Wykorzystaj mailing w Twojej firmie


2. KAMPANIA SMS

Czy wiesz, że otwieralność wiadomości SMS sięga 98%? Z tego doskonałego kanału komunikacyjnego korzystają najwięksi, w tym: urzędy miast, sieci Biedronka, Lidl, Rossmann, CCC. Krótka wiadomość dostarczona bezpośrednio na telefon to idealne rozwiązanie, kiedy chcesz przekazać klientom coś ważnego.

Otwieralność SMS to 98%

 

3. MESSENGER / CZAT

 

Dzięki wdrożeniu czata do strony www, możesz na bieżąco komunikować się ze swoimi klientami. Dodatkowo, jeśli skorzystasz z modułu Messengera, możesz skonfigurować automatyczne odpowiedzi czy nawet całe kroki w automatycznej konwersacji z klientem.

Messanger na Twojej stronie www

 

4. WPIS W WIZYTÓWCE GOOGLE

 

Wykorzystaj wpisy w swojej wizytówce Google Moja Firma i poinformuj klientów nie tylko o zmianach, ale także o nowych produktach, wydarzeniach czy promocjach. Wpisy wyświetlą się przy Twojej wizytówce na komputerach i w urządzeniach mobilnych.

Wizytówka Twojej firmy w Google

 

5. LOKALNE PORTALE MIEJSKIE

 

Pokaż się lokalnie! Wykorzystaj nasze lokalne portale miejskie sieci silesia.info.pl do wyróżnienia swojej firmy. Możesz wybrać banery, logolinki czy prezentację rozszerzoną firmy i poinformować swoich klientów o zmianach, np. uruchomieniu opcji dowozu, płatności online czy zmianie godzin pracy.

Kampamia w portalu miejskim

Ładowanie Rozmowy