Pomimo prężnego rozwoju technologii, wiele codziennych problemów wciąż pozostaje bez rozwiązań. Często stoi za nimi szybko zmieniający się świat, do którego musimy się dostosować. Uczestnicy "Kto to kupi?" swoimi niezwykłymi wynalazkami, wychodzą naprzeciw potrzebom ludzi XXI w. Podczas najbliższego niedzielnego odcinka zaprezentują się twórcy z Raciborza, Rybnika oraz Mysłowic.
Każda kobieta marzy o eleganckim i umięśnionym mężczyźnie u swego boku, ale nie zawsze elegancja idzie w parze z bicepsami. Karolina i Michał z Raciborza oprócz tego, że są małżeństwem dzielą wspólnie pracę oraz pasję, którą jest sport. Kiedy Michał zaczął trenować, a jego sylwetka zaczęła się zmieniać pojawił się problem z doborem eleganckich ubrań. Tak powstała marka ATLETO, zajmująca się szyciem koszul z patentem dla umięśnionych mężczyzn. Jest to pierwszy taki produkt na polskim rynku. Unikatowa bryła, dopasowana do atletycznych, męskich sylwetek, zaprojektowana tak, aby podkreślać efekty ciężkiej pracy, dając jednocześnie poczucie elegancji. Krój koszul jest specyficzny, odpowiednie stosunki np. obwodu szyi do obwodu obręczy barkowej powodują, że bryła tej koszuli dobrze leży na każdej osobie, która ma atletyczną sylwetkę zarówno na osobie wysokiej, jak i niskiej. Koszule dedykowane są osobom aktywnym, wysportowanym ale także żołnierzom, policjantom, strażakom lub osobom pracującym fizycznie.
Sandra i Klaudia to przyjaciółki od dziecka, które lata swojego dzieciństwa spędziły w Rybniku. W tym samym czasie urodziły im się dzieci, ale zamiast cieszyć się macierzyństwem leczyły dolegliwości powstałe podczas noszenia dzieci w fotelikach. Postanowiły raz na zawsze pożegnać ten problem i wymyśliły sposób na komfortowe poruszanie się z małym dzieckiem. Dźwigały nosidełka z auta do budynku, później do kasy, z kasy do szatni i tak ciągle. W pewnym momencie padło hasło - "A gdyby to miało kółka?". Rollersy, bo o nich mowa to kółka do fotelików samochodowych. Po półtorej roku pracy nad pomysłem, udało się stworzyć finalny produkt i go opatentować.
Trzecim uczestnikiem niedzielnego odcinka jest Przemek z Mysłowic - z zamiłowania motocyklista, na co dzień prowadzi własną działalność. Ze swoją rodziną, żoną Moniką i synem Mikołajem, zawsze dbali o zdrowy uśmiech. Pewnego razu natknęli się na artykuł o szkodliwości komercyjnych past do zębów przez ich chemiczne i niebezpieczne dla zdrowia składniki. To dało im do myślenia. Rodzinny wyjazd w góry, gdzie okazało się, że woda w kranie była koloru brązowego spowodowało ostateczne pożegnanie się z pastą. Tak rozpoczęli poszukiwania alternatywnych i wygodnych w użyciu środków do mycia zębów, jednak bez skutku. Postanowili wykorzystać zebraną wiedzę, żeby zrobić coś zupełnie innego i tak z pomocą naukowca powstał ich produkt w postaci proszku do pielęgnacji zębów bez zużycia wody. Po 8 miesiącach używania proszku rodzina udała się na wizytę kontrolną do dentysty. Okazało się, że ich produkt jest skuteczny, Przemek i Monika zdecydowali się rozwinąć swój nowy biznes.
Emisja tego odcinka w niedzielę o 16:00 w TTV.