Bliżej Śląska, bliżej Twoich spraw

Czy Twoja konkurencja zgarnie rynek w dobie koronakryzysu?

Dodano:

Koronakryzys to nie tylko ograniczenia w poruszaniu się obywateli czy obowiązkowe noszenie maseczek. To przede wszystkim realne widmo głębokiej zapaści gospodarczej na całym świecie, w niemal każdej branży.

  • 55% firm odczuwa poważne skutki pandemii
  • 69% firm planuje redukcję zatrudnienia
  • 68% firm może się zamknąć, jeśli nie otrzyma wsparcia
  • 10% firm wyszło z poprzedniego kryzysu z lepszymi wynikami niż wcześniej dzięki inwestycjom i reklamie

Jeśli Twoi klienci się wycofują, automatycznie Twoja działalność jest ograniczana, a co za tym idzie, sam szukasz oszczędności. To naturalna reakcja, kiedy staramy się ciąć wszelkie wydatki, bez których "da się przeżyć". Ale czy na pewno? Firmy konkurencyjne, które szybko i sprawnie dostosowały się do zmieniającego się rynku i nie dały o sobie zapomnieć kluczowym klientom, osiągały znaczące zwroty z inwestycji zarówno w czasie kryzysu, jak i po nim.

Ładowanie Rozmowy