Bliżej Śląska, bliżej Twoich spraw

Sprzedawaj w Internecie w czasie epidemii koronawirusa!

Dodano:

Koronawirus i związane z nim izolowanie się ludzi oraz zamknięcie galerii handlowych to ogromny problem dla sprzedawców i ryzyko strat. Czy w tej trudnej sytuacji możesz w jakiś sposób pozyskać klientów i zarabiać? Tak – jeśli szybko stworzysz swój sklep internetowy!

Zachowania kupujących podczas epidemii – dlaczego warto postawić na e-sklep?

Strach przed zarażeniem koronawirusem sprawia, że konsumenci wolą unikać skupisk ludzkich. W lutym 2020 w USA przeprowadzono badania, dotyczące zmian w zachowaniu ludzi podczas trwającej pandemii. Aż 3/4 respondentów wskazało, że planuje unikać galerii handlowych, a ponad połowa – wszystkich sklepów.
Podobne trendy widać teraz w Polsce. Gdzie więc skupia się obecnie handel? W Internecie! Sklepy oferujące sprzedaż żywności i innych produktów pierwszej potrzeby on-line nie nadążają z przygotowywaniem zamówień, ogromnym zainteresowaniem cieszą się też internetowe sklepy zoologiczne. Sprzedaż w e-sklepach z innych branż również zaczyna rosnąć – to właściwy moment, by wdrożyć e-commenrce do swojego biznesu.

Funkcjonalny e-sklep gotowy w 5 dni

Teraz najbardziej liczy się czas. Wśród firm, które nie mają jeszcze e-sklepu największe korzyści odniosą te, które uruchomią swoją platformę sprzedaży jako pierwsze. Jak jednak możliwie jak najszybciej stworzyć sklep internetowy od podstaw?

To wyzwanie najlepiej zlecić profesjonalistom z Silnet Media. Specjalna oferta firmy obejmuje stworzenie i uruchomienie e-sklepu w zaledwie 3-5 dni. Decydując się na nią już teraz skutecznie wyprzedzisz swoją konkurencję!

Co obejmuje oferta? Oto najważniejsze szczegóły:

  • pełna konfiguracja sklepu i jego uruchomienie w ciągu maksymalnie 3-5 dni,
  • wygląd sklepu dopasowany do identyfikacji wizualnej Twojej firmy,
  • lista kategorii oraz 6 produktów dodanych do sklepu,
  • skonfigurowane e-płatności i opcje dostawy,
  • dwustronna integracja z Allegro,
  • regulamin sklepu, polityka prywatności u RODO,
  • szkolenie z efektywnej sprzedaży online,
  • promowanie sklepu – reklama w Google (Google Ads) oraz pozycjonowanie lokalne wizytówki Google Moja Firma.

Dodatkowo, po wdrożeniu sklepu otrzymasz pełne wsparcie posprzedażowe – zarówno w zakresie pomocy technicznej, jak i doradztwa i nowych pomysłów na dalszy rozwój e-sklepu.

Ładowanie Rozmowy