Bliżej Śląska, bliżej Twoich spraw

Wybierasz się na targi? Wynajmij namiot reklamowy!

Dodano: , źródło: Art. sponsorowany / Materiał dostarczony przez zleceniodawcę

Udział w różnego rodzaju wydarzeniach targowych, konferencjach i eventach jest niezbędnym elementem działalności wielu firm. Dzięki nim dane przedsiębiorstwo nie tylko prezentuje swoją aktualną ofertę, ale co najważniejsze, nawiązuje trwałe relacje z nowymi klientami i kontrahentami, a także ma okazję zaprezentować się z jak najlepszej strony. Przygotowania do takiego wydarzenia mogą trwać nawet kilka miesięcy, a ich częścią jest odpowiednie zaprojektowanie i wyposażenie stoiska targowego. W przypadku, gdy organizator targów takiego stoiska nie zapewnia, bądź w sytuacji, gdy dostępna przestrzeń targowa jest dla nas zbyt mała, dobry rozwiązaniem jest wynajem namiotów reklamowych.

Wynajem namiotu reklamowego - wygodnie i profesjonalnie

Stoisko targowe jest wizytówką danej firmy podczas różnego rodzaju wystaw, konferencji i eventów. To ono powinno, jeszcze wcześniej niż sama oferta, zachęcać wizualnie naszych potencjalnych klientów i kontrahentów do jego odwiedzenia. Namiot reklamowy pozwala wielu firmom na profesjonalne przygotowanie przestrzeni wystawowej, która pełni również istotną rolę w kontekście prowadzenia rozmów biznesowych i prezentowania oferty. Coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się więc na wynajęcie namiotów reklamowych, dopracowanych pod wieloma względami - wizualnym, ale też praktycznym oraz technicznym.

Wynajem takiego namiotu jest o wiele bardziej opłacalnym rozwiązaniem niż jego zakup w sytuacji, gdy dana firma nie bierze zbyt często udziału w różnych targach czy wystawach, bądź jej prezentacja i tym samym oczekiwania co do wyglądu i funkcjonalności samego namiotu, z czasem mogą się zmieniać.

Jedną z wielu zalet namiotów reklamowych jest możliwość dowolnej konfiguracji ich powierzchni. Do wyboru dostępne są m.in. namioty handlowe o powierzchni 3x3m, 3x4,5m, 3x6m oraz 5x5m, w kolorze czarnym lub uniwersalnym, białym. Dzięki temu, taki namiot bez problemu stanie się dobrym tłem dla dowolnej identyfikacji wizualnej danej firmy.

Jak zaaranżować wynajęty namiot reklamowy?

Ta kwestia zależy już od wyłącznych potrzeb danej firmy. W takim wynajętym namiocie handlowym może się znaleźć miejsce zarówno na standy z ulotkami, ścianki reklamowe, flagi, stoły z prezentacją produktów, stoliki kawowe i wygodne krzesła, umożliwiające prowadzenie rozmów, jak i strefę relaksu, sprzyjającą budowaniu dobrej atmosfery i nawiązywaniu nowych relacji. Wystarczy tylko wcześniej zaplanować funkcjonalność takiego namiotu reklamowego, a następnie wybrać najbardziej odpowiednią jego powierzchnię z uwzględnieniem potrzeb firmy i specyfiki targów. Jeśli potrzebujemy naprawdę dużej powierzchni namiotowej, możemy zdecydować się na wynajem kilku namiotów, które można ze sobą połączyć, uzyskując swobodną przestrzeń na wiele godzin spotkań i prezentacji handlowych.

Szybkie w rozłożeniu, łatwe w przenoszeniu

Co istotne, takie namioty wynajmowane są w zestawie obejmującym dach, komplet ścianek, obciążniki, liny naciągowe, jak i wygodny pokrowiec na namiot oraz torbę na akcesoria, dzięki czemu łatwo jest je złożyć (również samodzielnie) i przenieść w inne miejsce. Po złożeniu nie zajmują one cennej podczas targów przestrzeni.

Wiele firm decydując się na wynajem namiotów handlowych ceni sobie kompleksowość usługi - wypożyczalnia namiotów Vitabri zajmuje się dostawą, montażem i demontażem namiotów, według obowiązujących norm bezpieczeństwa. To dobre rozwiązanie dla firm, które cenią sobie czas i wolą powierzyć kwestię rozłożenia namiotu reklamowego profesjonalistom.

Ładowanie Rozmowy